پنج آزمایشگاه میکروبی استان اصفهان گواهی نامه ۱۷۰۲۵ (الزامات عمومی برای صلاحیت آزمایشگاه‌ها و کالیبراسیون) را به دست آوردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 07 February 2021
مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب وفاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به یکپارچه سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی گفت: پس از ممیزی کارشناسان شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور از آزمایشگاه‌های میکروبی در استان اصفهان، گواهی نامه ۱۷۰۲۵ به ۵ آزمایشگاه در استان تعلق گرفت.

فهمیه امیری افزود: این شرکت موفق به کسب این گواهی نامه در آزمایشگاه‌های میکروبی سمیرم، تیران وکرون، شهرضا، نجف آباد و تصفیه خانه آب باباشیخعلی شد.

وی گفت: برای دریافت این گواهی نامه شاخص‌هایی مانند روش‌های اجرای آزمون ها، نوع مواد اولیه، فضای آزمایشگاه و تخصص کارشناسان ارزیابی و پس از مطابقت با استانداردها، این گواهی نامه‌ها اعطا شد.

مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب وفاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه کسب گواهی نامه ۱۷۰۲۵ هزینه بسیاری برای آزمایشگاه‌ها دارد گفت: مزیت دریافت این گواهی نامه بهبود وضعیت آزمایشگاه از لحاظ ساختار فیزیکی و اطمینان دادن به مشترکان برای اجرای دقیق و صحیح آزمایش برابر با استاندارد ۱۷۰۲۵ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار