باحضور فرمانده نیروی زمینی ارتش
همزمان با دهه مبارک فجر، هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مجهز به بالگرد‌های اطفای حریق و سوخت رسان در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 08 February 2021

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از خط پروازی این بالگرد‌ها در این پایگاه هوایی گفت: با طراحی و ساخت این نوع بالگرد‌ها به دست متخصصان توانمند هوانیروز در کمترین زمان ممکن آتس سوزی‌های گسترده از جمله در جنگل‌های کشور اطفا می‌شود.
امیر کیومرث حیدری، پیش از دستیابی به توان ساخت این بالگردها، اطفای حریق با دستگاه‌های اطفای حریق را دشوار و زمان بر دانست و افزود: اکنون با دستیابی به تولید این نوع بالگردها، حریق‌های گسترده با سرعت عمل بیشتر در زمان کوتاه اطفا می‌شود.
وی گفت: همچنین در این آیین ۱۶ فروند بالگرد شناسایی، شکاری و ترابری سبک و سنگین بازآماده شده به ناوگان پروازی هوانیروز پیوست.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: برای دفاع از عزت دین و کشور ناگزیر به تولید قدرت هستیم و بی شک این خواسته تا بالاترین حدامکان ادامه خواهیم داد.
وی، تلاش‌های بی وقفه هوانیروز ارتش را در تولید قدرت ستودنی دانست و گفت: تولید داخلی صد‌ها قطعه بالگردی و بازآماد آن‌ها و به روزرسانی و تجهیز این بالگرد‌ها به سامانه‌های مختلف تسهیلاتی و کمک پروازی همچون دوربین‌های دید در شب بخشی از این اقدامات مهم هوانیروز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار