سخنران مراسم یادواره شهیدان روحانی مدافع حرم در قم تاکید کرد، از مسائل بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم، مساله انتخابات است و باید انتخاب درستی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 09 February 2021

به گزارش تابناک قم، با نهمین روز از دهه مبارک فجر یادواره شهیدان روحانی مدافع حرم گردان های امام حسین تیپ امام جعفر صادق (ع) دوشنبه شب با حضور جمعی از طلبه ها و فضلای حوزه در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

در این آیین پس از تلاوت آیه هایی چند از کلام الله مجید فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) قم طی سخنانی اظهار داشت: از مسائل بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم مساله انتخابات است که باید انتخاب درستی داشته باشیم همگان باید متوجه شوند که افرادی را برای این کشور سرافراز انتخاب کنیم که به این مردم خدمت کنند ایران اسلامی نیازمند دولتی ولایی و حزب اللهی است تا بتواند به سرمنزل مقصود برسد.

وی گفت: یکی از کتاب هایی که به دستاوردهای انقلاب پرداخته است، کتاب صعود چهل ساله می باشد که بر اساس آمارهای بین المللی تدوین شده و با مطالعه آن شاهد بالندگی ایران اسلامی خواهیم بود.

منتظر زاده بیان کرد: نظام اسلامی نیازمند حمایت، ایستادگی، صبر، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و بصیرت افزایی ست و همه باید در این راه تلاش نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان گفت: در ایامی که در آن به سر می بریم یکی از مصادیق تذکرها است و ایام الله دهه فجر، روزهایی است که خدای متعال به این ملت، عنایت ویژه و بی نظیری انجام داد و باید به عنایاتی که در این دوران به ما شده، اشاره و تذکر داشت.

حجت الاسلام  مجید منتظرزاده افزود: در جایی که نظام سلطه جهان، اجماع جهانی برای تن دادن به نسخه لیبرال دموکراسی ایجاد کرده است، یک روحانی قد علم کرده و با آنان مقابله می کند و آنان نیز وقتی متوجه این تفکر می شوند، با او وارد مقابله شده و همچنان در حال تهاجم و تقابل هستند.

این فرمانده سپاه یادآور شد: دشمن به دنبال خفه نمودن صدای انقلاب اسلامی ایران است و با جسارت کامل از اول انقلاب بنای نابودی و براندازی انقلاب را پی ریزی کرده است.

سخنران این یادواره تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بافته های آنان را به باد فنا داد؛ به همین دلیل برای شکست این انقلاب، نقشه می کشند و هزینه می کنند.  

منتظرزاده گفت: امروز هیچ مساله اساسی و کلیدی در جهان مطرح نمی شود؛ مگر اینکه نام جمهوری اسلامی ایران در میان است و ایران در یک طرف داستان باید حضور داشته باشد که نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بلاشک و بلاشبهه یوم الله بوده و از شعائر الهی است و وظیفه ماست که این مسئله را به ملت ها ابلاغ نماییم.

فرمانده تیپ امام صادق قم تصریح کرد: نعمت انقلاب اسلامی ایران، نعمتی الهی است که باید از آن مراقبت کرد و اجازه نداد نامحرمان در مسیر آن خدشه و مزاحمت ایجاد کنند؛ این فرصت، فرصتی طلایی در آخرالزمان بوده و در مسیر زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) قرار داریم و باید برای تحقق این مسئله تلاش و کوشش کنیم.

وی ادامه داد: امروز نسل جدید ما بسیاری از مطالب انقلاب را نمی دانند و مبلغین باید برای آگاه سازی جامعه تلاش کنند.

وی ابراز داشت: امروز در کشور به میمنت نظام و انقلاب، تمام انسان ها آزادانه درباره تمام مسائل اظهارنظر می کنند؛ آیا در فلان کشور جرأت اظهار چنین نظراتی را داشتند؟ امروز برخی برای این کشور اپوزیسیون شده اند و آزادانه به بیان نظرات خود می پردازند؛ در حالی که به عنوان مثال، صدام مخالفان خود را در چرخ گوشت بزرگی که داشت، زنده زنده می انداخت.

فرمانده تیپ امام صادق قم یادآور شد: در گذشته با حضور آمریکایی ها در کشور حتی اجازه نداشتیم موتور استارت یک دستگاه را در هوانیروز باز کرده و درست کنیم و باید حتما برای تعمیر به آمریکا ارسال می شد؛ اما امروز به فضل خدا مشاهده می کنیم که در صنایع نظامی و موشکی به پیشرفت های شگفت انگیزی رسیده ایم.

سخنران این یادواره با اشاره به دستاوردهای ایران در مسائل نانو، پهپاد و ...، تصریح کرد: این اقتدار، شکوه و بالندگی در سایه این نظام و حاکمیت و ولایت یک ولی امر الهی اتفاق افتاده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار