مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه اولویت سلامت مردم است با تدبیر و تاکید مقام معظم رهبری در عمل به پروتکل‌های بهداشتی، مردم انقلابی، متدین و ولایتمدار استان کرمانشاه دهه فجر امسال را غرورآفرین و پرشور اما متفاوت رقم زدند.
کد خبر: ۹۳۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 11 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،جلیل بالایی ، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی مردم در اجرای برنامه ایام مبارک دهه فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: این دهه با هدیه شاخه های گل به مقام شامخ شهیدان، حرکت کاروان موتورسوران از فرودگاه تا باغ فردوس آغاز و با افتتاح صدها پروژه خدماتی، تولیدی و کشاورزی ادامه داشت و با راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن پایان یافت که نشان از فهم عمیق و رابطه معنادار مردم در تجدید میثاق با نظام، اندیشه های بلند امام و منویات مقام معظم رهبری است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرماشناه با اشاره به سه رکن ایجابی اسلامیت، رهبری و نقش جمهور مردم در پیروزی انقلاب، وحدت و انسجام حول مبانی مذکور را شرط بقا نظام دانست که به لطف خدا با هوشمندی رهبر معظم انقلاب در چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب شاهد ظهور و بروز آن بودیم.

بالایی با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهوری و شروع عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آبادغرب و قول وزیر نفت در اتمام مطالعات و شروع عملیات اجرایی ۲ پروژه عظیم و ملی میدان نفتی و پتروشیمی در غرب استان را مصداق عینی تزریق امید به مردم برای تقویت روند رو به رشد استان در سال های آتی دانست که امیدواریم با وحدت همه ارکان حاکمیت در استان در مطالبه و تسهیل همکاری ها شاهد سرعت بخشی در اجرای این پروژه ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها به لحاظ اهمیت از نقش ملی برخوردار بوده و بیشترین منافع را برای استان خواهد داشت، گفت: از نخبگان، گروه های مرجع و صاحبان تریبون درخواست داریم از هرگونه اظهارنظر که سطح ۲ میلیارد دلاری سرمایه گذاری این پروژه ها را با تشکیک و تردید مواجه نماید خودداری کرده و به نتایج جانمایی علمی که مبتنی بر اصول فنی استوار خواهد بود تمکین و همراهی کنند.

بالایی، تبدیل استان حاصل خیز، مرزی و کشاورزی محور کرمانشاه به سومین قطب پتروشیمی کشور را عیدی بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و بیان داشت: همه باید در محقق شدن آن متحد و یک صدا باشیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در پایان ضمن عذرخواهی از نخبگان و اقشار مختلف که شرایط کرونایی مانع از حضور جمع کثیری از آنان در نشست با دکتر جهانگیری شد از حضور منسجم و انتقادات جدی و موثر و پیشنهادات سخنرانان که توانست به گفت و گوی جدی بین مردم با دولت تبدیل و در فضای عمومی کشور مورد استقبال قرار گرفت، قدردانی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار