جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از انهدام سه باند قاچاق و کشف یک تُن و ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات نصر ۱۱۲ توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 11 February 2021

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از اطلاع از فعالیت سه باند قاچاق مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و عملیاتی با عنوان "نصر ۱۱۲" طراحی شد.

وی اظهار داشت: این سه باند قاچاق مواد مخدر پس از چند روز اقدام اطلاعاتی حین عبور از منطقه شرق استان اصفهان شناسایی و با اقدام به موقع ماموران متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ۶ دستگاه خودروی سواری توقیف، ۱۸ قاچاقچی دستگیر و یک تُن و ۴۸۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل یک تُن و ۴۳۸ کیلوگرم تریاک، ۲۳ کیلوگرم حشیش و ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

هاشمی فر با اشاره به انهدام ۸۵ باند قاچاق و کشف ۴۶ تُن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون، خاطرنشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: برنامه ها و طرح های مقابله با باندها و شبکه های کلان قاچاق مواد مخدر و برخورد با توزیع کنندگان خُرد این گونه مواد با جدیت و قاطعیت تداوم دارد و افرادی که در این زمینه فعال هستند مطمئن باشند که مسیرهای استان برای آنان امن نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار