۱۱۰ هزار ماسک سه لایه از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به سازمان‌های مردم نهاد در مناطق کم برخوردار اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 12 February 2021

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و براساس مصوبه کمیته مشارکت و کمک به مراکز فرهنگی، این تعداد ماسک همراه با پنج هزار لیتر محلول ضدعفونی به منظور اهدا به سازمان‌های مردم نهادی که در مناطق کم برخوردار فعالیت دارند تهیه شد.

مرتضی رشیدی افزود: تابستان امسال ۳۵ هزار ماسک سه لایه بین خیریه‌های بیماران خاص اهدا شد.

وی هدف از اهدای این ماسک‌ها را تسهیل‌گری دسترسی مردم مناطقه کم برخوردار از ماسک باکیفیت برشمرد و اظهارداشت: باتوجه به شرایط موجود هنوز بسیاری از خانواده‌ها در مناطق کم برخوردار قادر به تهیه روزانه ماسک سه لایه نیستند و امکان استفاده آن‌ها از ماسک‌های بی‌کیفیت زیاد است.

وی تعامل و ارتباط بسیار خوب میان سازمان‌های مردم نهاد و مدیریت شهری را حاصل اعتماد و برخورد صادقانه مجموعه شهرداری بیان کرد و ادامه داد: حمایت، تعامل و مشارکت  از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مساعدت با سازمان‌های مردم نهاد بوده و این سازمان‌ها همواره در بهبود شرایط زیست شهری ما را همراهی کرده‌اند.

رشیدی بر همکاری بیشتر با سازمان‌های مردم نهاد شهر اصفهان ابراز خرسندی و خاطرنشان کرد: امید است در سال ۱۴۰۰ بتوانیم گام‌های موثرتری در جهت حمایت از این مجموعه‌ها برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار