امام جمعه لامرد گفت: چندین بار موضوع احداث کمربندی را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردیم، آقایان نامه نوشتند و مصاحبه کردند اما این مصاحبه‌ها چندان فایده‌ای ندارد .
کد خبر: ۹۴۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 13 February 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین زاده امام‌جمعه لامرد در خطبه‌های دوم  نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن‌ماه، اظهار داشت: مردم در راهپیمایی امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت خودرویی انجام شد باصلابت و پرتحرک فراوان حضور پیدا کردند و این نشان‌دهنده آن بود که انقلاب اسلامی روز به‌ روز پویاتر می شود.

وی افزود: سیاست قطعی جمهوری اسلامی در قبال برجام همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب بااقتدار تمام اعلام نمودند و باید تمام تحریم‌ها لغو شود و چندصدایی در این موضوع ممنوع است زیرا هر صدایی دیگر محکوم‌به شکست است.

امام‌جمعه لامرد گفت: ۴۲ سال است که آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران دچار خطاهای محاسباتی می‌شود و در فتنه ۸۸ که طراحی عجیب و برنامه‌ریزی دقیقی داشت، می‌خواستند مانند فتنه لیبی اجرا کنند در حالی‌ که امروز خود آمریکا مانند کشتی تایتانیک آرام‌آرام در حال غرق شدن است و در درون خودش دچار افول شده است.

حجت‌الاسلام حسین زاده به نشست مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی لامرد و مدیرعامل کارخانه آلومینیوم جنوب با خود اشاره نمود و تصریح کرد: طی نشست دو ساعته با مدیرعامل کارخانه آلومینیوم، جنوب سؤالات و ابهامات به وجود آمده به‌ ویژه در خصوص مسائل اشتغال جوانان و کارگران مطرح شد که مدیرعامل کارخانه نیز با سعه‌صدر پاسخگو بودند.

وی با بیان اینکه این مطالبه‌گری‌ها ادامه خواهد داشت و موجب تقویت می‌شود گفت: در خصوص راه‌اندازی بقیه دیگ‌های آلومینیوم نیز که از ابتدا باید فکر خوب برای برق آن انجام می شود، اعلام کردند که تا اردیبهشت‌ماه برق بقیه دیگ‌ها نیز وصل خواهد شد و پس‌ازآن شاهد اشتغال بیشتر جوانان خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حسین زاده در خصوص موضوع احداث کمربندی در لامرد نیز بیان داشت: چندین بار موضوع کمربندی در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردیم، آقایان نامه نوشتند و مصاحبه کردند که این مصاحبه‌ها خیلی فایده‌ای ندارد و باید در عمل کار انجام شود؛ در نهایت ما چند وقت دیگر صبر می‌کنیم بینیم آقایان در این خصوص چه‌ اقدامی می کنند.

خطیب جمعه لامرد در ادامه سخنان خود درگذشت عبدالرضا صابری زاده، مسئول اسبق بنیاد شهید لامرد در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت و افزود: وی انسانی مخلص، پرهیزکار و بسیار فعال بود که در ستاد نماز جمعه لامرد نیز تلاش‌های فراوانی انجام می‌داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار