رئیس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا پنجشنبه وارد استان می‌شود و این سامانه بارش‌هایی را روز پنجشنبه در اکثر مناطق استان خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ 14 February 2021

فاطمه زهرا سیدان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر جوی پایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

وی افزود: بر این اساس آسمان استان به صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه برای روز دوشنبه غبار محلی در شهر اصفهان و مناطق صنعتی پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: این روند تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه تا پنجشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود، ادامه داد: این سامانه بارش‌هایی را روز پنجشنبه در اکثر مناطق استان خواهد داشت.

سیدان تصریح کرد: در روز پنجشنبه همچنین وزش باد شدید در شرق و شمال شرقی استان به صورت طوفان موقت و طوفان گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت، ابراز داشت: در این بازه زمانی دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۲۱ و چهار درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان پیش بینی شده است، افزود: در این بازه زمانی بویین میاندشت نیز با دمای منفی ۹ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار