معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: طرح راهداری محوری با هدف اصلاح هزار کیلومتر از راه‌های استان اصفهان با سرعت و پیشرفت مناسبی در حال اجراست.
کد خبر: ۹۴۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 16 February 2021

فرزاد دادخوا اظهار داشت: ایمن سازی راه‌های ارتباطی، تسطیح جاده‌ها، شانه‌سازی حاشیه راه، اصلاح شیب شیروانی، آزادسازی حریم راه‌ها و پاک‌سازی آنها از مهمترین وظایف طرح راهداری محوری است.

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده در این طرح موجب ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده‌ها شده و بر اساس برنامه ریزی قبلی اکنون بستر لازم برای آغاز منظرآرایی راه‌ها به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند را فراهم کرده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه حضور دستفروشان در حاشیه راه‌های برون شهری استان تهدیدی برای ایمنی تردد است، افزود: مکاتبه‌ها و جلسات متعددی با مسوولان ذیربط انجام شده و باید دستورالعمل مناسب و یکسانی برای رفع این مشکل تدوین شود.

وی با اشاره به نقش آموزش راهداران و اپراتورهای ماشین آلات در کاهش هزینه‌ها گفت: آموزش و ارتقای توانمندی شخصی و حرفه‌ای افراد، هزینه‌های نگهداری و تعمیرات ماشین آلات و همچنین حوادث ناشی از کار را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

دادخواه خاطرنشان کرد: شناسنامه مصور ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان تهیه شده است که این بانک اطلاعاتی مناسب کمک بزرگی به مدیریت شرایط و برنامه ریزی و هزینه‌های راهداری می‌کند.

وی اضافه کرد: برنامه معاونت راهداری و ادارات شهرستانی برای سال ۱۴۰۰ با شعار گام ایمن، راه ایمن است، البته پیش از برنامه‌ریزی برای سال آینده، باید نگاهی به نقاط ضعف و قوت و دستاوردهایمان در سال جاری داشته باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان خواستار گشت زنی موثر گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان شد و گفت: مدیران  ستادی و شهرستانی باید علاوه بر تسلط کامل بر حوزه، آمادگی لازم را برای خدمت رسانی به مردم در بارش‌های احتمالی پیش رو را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار