عقيل مدني ؛رييس شوراي استان هرمزگان:
تابناک -محمد عقیل مدنی گفت: از شورای عالی استان‌ها انتظار می رود در راستای توسعه استان هرمزگان تلاش شود چرا که توسعه استان مختص هرمزگان نیست و سبب توسعه کشور خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ 17 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مدنی در جلسه ای با رئیس شورای عالی استانها گفت: استان هرمزگان بواسطه اهمیتی که دارد یکی از استراتژیک ترین استان‌های کشور است، هرمزگان از ظرفیت‌هایی از قبیل شیلات، کشاورزی، گمرک، واردات و صادرات، صنعت، پتروشیمی و فولاد، سواحل و گردشگری برخوردار است.

وی در ادامه از 14 جزایر استان هرمزگان بعنوان دیگر امتیازات  مزیت‌های استان هرمزگان و کشور نام برد و افزود: توسعه استان هرمزگان می تواند کشور را در میسر توسعه قرار دهد.

مدنی بیان کرد: از شورای عالی استان‌ها انتظار می رود در راستای توسعه استان هرمزگان تلاش شود چرا که توسعه استان مختص هرمزگان نیست و سبب توسعه کشور خواهد شد.

رئیس شورای عالی استان هرمزگان با بیان اینکه شهر بندرعباس بعنوان نقطه ثقل و مرکز استان، برای همه ما اهمیت بسیار دارد، تصریح کرد: صنایع بسیار مهم و با ظرفیت مناسب در شهر بندرعباس فعالیت می‌کنند اما اعتقادم بر این است اگر صنعت گردشگری در استان فعال شود گردشگر مالی آن بسیار با ارزش تر از گردش حاصل از صنایع است.

وی ادامه داد: شورای عالی استان‌ها در قانون اساسی جایگاه مهم و ارزشی دارد و بعنوان پارلمان دوم کشور، می‌تواند همطراز با دولت و مجلس ارائه دهد از طرفی دیگر، حضور جناب آقای دکتر احمدی با توانمندی های خاص، می بایست از این ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/ز397

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار