با همت جهادگران
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره برداری از ۸۰۰ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در دستور کار بسیج سازندگی این استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۴۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 17 February 2021

سرهنگ پاسدار حسن عجمی با بیان اینکه بسیج سازندگی استان اصفهان در زمینه محرومیت زدایی، برگزاری اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی مأموریت دارد، اظهار داشت: در زمینه محرومیت زدایی در سال جاری با توجه به شیوع کرونا کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در زمینه بسته‌های معیشتی با کمک خیران، صنایع مادر و ظرفیت دستگاه‌های دولتی با رهبری بسیج ۷۵۰ هزار بسته معیشتی را تحویل مردم دادیم، ابراز داشت: این بسته‌ها با توجه به شناسایی افراد نیازمند در اختیار آنها قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰ سری جهیزیه با ۲۳ قلم کالا از جمله یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، جاروی برقی، تلویزیون و.... در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، ادامه داد: ارزش ریالی هر سری جهیزیه ۲۶ میلیون تومان برآورد شده است.

وی همچنین به توزیع ۳۰ هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: از سوی دیگر با همکاری دیگر دستگاه‌ها پنج هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار عجمی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان اصفهان در زمینه منزل محرومان گفت: ۳۴۱ منزل محرومان در سال جاری در دستور کار است، که تاکنون با چهار میلیارد تومان به ۷۰ درصد پیشرفت رسیده است و در صورت تأمین ۱۴ میلیارد تومان این منازل در اختیار محرومان قرار می‌گیرد.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد استان اصفهان برای بهره برداری از یک هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در سطح شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: محرومان برای این پروژه ۸۰ میلیون تومان پرداخت خواهند کرد که از این میزان ۵۰ میلیون وام با سود کم و ۳۰ میلیون تومان وام بلاعوض تأمین خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان همچنین با اشاره به آزادی ۱۵۵ زندانی جرایم غیرعمد به همت بسیج سازندگی استان اصفهان اظهار داشت: تا پایان سال نیز ۵۰ زندانی دیگر از بند رهایی خواهند یافت.

وی با بیان اینکه در سال جاری دو هزار و ۷۱ گروه جهادی در استان اصفهان فعال است، اضافه کرد: این گروه‌ها در همه زمینه‌ها فعالیت دارند.

سرهنگ پاسدار عجمی با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره برداری از ۸۰۰ نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در دستور کار بسیج سازندگی استان اصفهان قرار گیرد، ابراز داشت: تاکنون ۹۰۰ خانواده محروم در این زمینه شناسایی شده است.

وی ادامه داد: برای این امر پس از بازدید از منازل مسکونی این افراد نیازمند برای دریافت تسهیلات به پنج بانک عامل معرفی می‌شوندو برای هر کدام ۵۰ میلیون تومان وام برای نصب پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان افزود: برای این امر ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بانک‌های عامل قرار گرفته است.

وی همچنین به راه‌اندازی یک هزار و ۲۰۸ صندوق قرض الحسنه توسط نیروهای جهادی در استان اصفهان خبر داد و گفت: این صندوق‌ها ۵۹ هزار عضو دارند و تاکنون ۲۰ میلیارد تومان پس انداز داشته‌اند که از این اعتبار ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار