اولین محموله کمک‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان شامل ۲۰۰ تخته چادر امدادی به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 18 February 2021

علی محمدهاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان  افزود: درپی زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، خسارت جانی در شهرستان سمیرم اصفهان در جوار منطقه زلزله زده نداشتیم و مصدومیت‌ها جزئی است و تنها دیوار برخی از منازل و ساختمان ها در منطقه پادنای ترک برداشت.

 وی تصریح کرد :سامانه IMS  (مدیریت پاسخگویی به شرایط اضطراری) استان فعال و جلسه مدیریت بحران این استان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در مرکز Eoc (مرکز کنترل هماهنگی عملیات اضطراری) جمعیت هلال احمر برگزار شد و پنج تیم ارزیاب از شهرستان سمیرم به روستاهای منطقه پادنا اعزام شد.

محمدهاشمی افزود: در منطقه جنوب استان اصفهان وضعیت نارنجی و در سایر مناطق امدادی وضعیت زرد اعلام شد و سپس تیم‌هایی از شهرستان‌های شهرضا، دهاقان و مبارکه به منظور اعزام به منطقه زلزله زده سی سخت با حضور در پایگاه امداد و نجات دولت قرین، به حالت آماده باش درآمدند.

فرمانده عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان در زلزله سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد : تاکنون ۲۰۰ تخته چادر به منطقه زلزله زده سی سخت ارسال شده است و در صورت تقاضا سایر کمک‌های امدادی به منطقه ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار