معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهروندان توصیه کرد که با مراجعه به مراکز بهداشتی نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 19 February 2021

کمال حیدری در آیین پیش از خطبه های اولین نماز جمعه اصفهان پس از شیوع کرونا در مصلی بزرگ اصفهان افزود: با کمک نیروهای بسیجی تاکنون در راستای طرح غربالگری ٧٠ درصد خانواده ها در استان شناسایی و نسبت به تشکیل پرونده الکترونیکی ترغیب و هدایت شدند.
وی اضافه کرد: توزیع واکسن کرونا در چهار مرحله صورت می گیرد که در مرحله نخست کادر بهداشتی و درمانی و سپس افراد در معرض خطر، سالمندان و جانبازان و در مراحل سوم و چهارم عموم جامعه را شامل می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: توزیع واکسن حدود یکسال طول می کشد و در این مدت شهروندان باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
به گفته وی در راستای نقش آفرینی بسبجیان در طرح سردار دلها شهید قاسم سلیمانی، با هوشمندی و همدلی و در قالب شناسایی افراد مشکوک و مثبت و اقدامات قرنطینه درباره آنها از انتقال و گسترش ویروس به جامعه جلوگیری شد.
حیدری با بیان اینکه ویروس کرونا افت و خیز دارد گفت: تاکنون سه موج ویروس در فروردین و خرداد و آذر پشت سر گذاشته شده و نگران موج چهارم و ویروس انگلیسی هستیم که قدرت سرایت بالایی دارد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: اکنون ١٢ شهر در وضعیت آبی، ٩ شهر از جمله اصفهان در وضعیت زرد و ٢ شهر در شرایط نارنجی هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار