به عنوان نخستین برنامه گام دوم انقلاب
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم کشور به عنوان نخستین برنامه گام دوم انقلاب هستیم افزود: انتظار رهبر انقلاب اسلامی، ایجاد تحول در این برنامه است تا بتواند مبنای تغییراتی در فرهنگ و اقتصاد جامعه شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ 19 February 2021
محسن رضایی گفت : در این برنامه نقش و جایگاه هر یک از نهادها، سازمان تعریف می‌شود برای نمونه کارآفرینان نقش و اولویت‌های خود را برای ایجاد تحول در کشور تبیین کنند.
وی افزود: احتمالاً از این به بعد، دولت و سایر قوا موظف خواهند شد که در مدت شش ماه پس از ابلاغ سیاست‌های کلی، برنامه‌های خود را برای اجرایی شدن آن اعلام کنند و در آن مرحله، برنامه‌های دولت را با پیشنهادات کارآفرینان و فعالان اقتصادی مقایسه و موارد نادیده گرفته شده را یادآوری خواهیم کرد.
رضایی گفت : برای رفع مشکلات اقتصادی در عرصه‌های گوناگون نیازمند عزم جدی و مدیریت قرارگاهی هستیم تا دیگر شاهد فقر، فساد و تبعیض نباشیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به کاهش ارزش پول ملی گفت: این روند باید متوقف شود چرا که پول ملی از یک سو ترازوی اقتصاد است و از سوی دیگر تولید است و باید رابطه دولت و اقتصاد اصلاح شود.
فرمانده سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود : اگر می‌خواهیم در حوزه جنگ اقتصادی به پیروزی برسیم باید ابتدا تعریفی از نقش ایران در حوزه اقتصاد بین‌الملل و منطقه، دوم تقسیم کار ملی و سوم باید از فضای کسب و کار هر کدام از استان‌های کشور تعریفی به خصوصی داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار