امام جمعه اصفهان در دیدار با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر نظارت دقیق در زمینه مساله خصوصی سازی بانک‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 20 February 2021

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خصوصی سازی بانک ها و بسیاری از صنایع استراتژیک و مهم همچون پالایشگاه را نادرست دانست و گفت: نیازمند کنترل و نظارت بر فرایند خصوصی سازی‌ها هستیم.
آیت الله سید یوسف طباطبایی با انتقاد از پرداخت حقوق‌های نجومی افزود: قوانین غلط باعث می‌شود نتوانیم با مشکلاتی نظیر حقوق‌های نجومی مقابله کنیم.
امام جمعه اصفهان بهره بانکی را یکی از مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و گفت: تا زمانی که سپرده‌های بانکی همراه با پرداخت سود باشد نمی‌توان انتظار داشت افراد به عرصه سرمایه‌گذاری اقتصادی ورود پیدا کنند، سپرده بانکی در دنیا بدون پرداخت سود همراه است.
آیت الله طباطبایی حمایت از تولید را یکی از ضروریت‌های اقتصادی برشمرد و گفت: بروکراسی موجود و مشکلات متعدد در خصوص صدور مجوز‌ها و نبود تأمین سرمایه و تسهیلات از جمله مشکلاتی است که تولید کنندگان با آن مواجهند و به همین دلیل برخی افراد مایل به سرمایه‌گذاری نیستند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در این دیدار با بیان اینکه برنامه هفتم توسعه براساس سیاست‌های کلی نظام تدوین خواهد شد گفت: نفت یکی از عواملی است که باعث می‌شود دولت‌ها خود را بی‌نیاز از سرمایه گذاری تلقی کنند، در صورتی که درآمد‌های نفتی از دولت گرفته شود احتیاج به مردم به خوبی برای دولت‌ها احساس خواهد شد.
محسن رضایی، نظام خلق پول و افزایش نقدینگی را یکی از عوامل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: افزایش نقدینگی ارزش پول ملی را کاهش داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار