استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد در حوزه‌های مختلف صنعتی پیشتاز کشور است گفت: مسئولیت‌های اجتماعی معادن به نقاط محروم استان یزد تعمیم داده می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ 21 February 2021

محمدعلی طالبی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در حال برگزاری است اظهار داشت: در استان یزد بهترین تعامل در مجموعه دستگاه های دولتی، نظارتی، قضائی و امنیتی در حوزه رفع مشکلات صنایع داریم و همین موضوع سبب رفع بسیاری از مشکلات در داخل استان شده است.

وی تصریح کرد: در بحث کرونا بهترین عملکرد، مشارکت و همراهی را از بخش خصوصی استان داشتیم و کارهای بزرگی با مشارکت آنها در رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا داشتیم.

استاندار یزد وضعیت صنعت استان را رو به رشد دانست و افزود: حجم سرمایه‌گذاری‌هایی که در این زمینه در حال انجام است و شاخص‌های موجود نشان می‌دهد که دارای رتبه‌های برتر در بحث سرمایه‌گذاری هستیم.

طالبی با تاکید بر اینکه یزد در بسیاری از تولیدات صنعتی پیشتاز کشور است گفت: با وجود تمام این موارد مشکلات مهمی از جمله بحث آب داریم و قطعا خط انتقال آب از خلیج فارس مشکلات بسیاری را رفع می‌کند.

وی افزود: در بحث مسئولیت‌های اجتماعی معادن هم تجربیات بسیار خوبی را داریم و معادن یزد کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی را انجام داده‌اند و مدل تفاهم‌نامه جدیدی که امروز امضا می‌شود هم می‌توانیم این مسئولیت‌های اجتماعی را به کل استان تعمیم دهیم.

استاندار یزد ادامه داد: بحث پتروشیمی حتما جزو مصوبات این جلسه باشد که مشکلات موجود استان یزد در این حوزه برطرف شود و بتوانیم زمینه توسعه هرچه بیشتر استان در این حوزه را فراهم کنیم.

طالبی با بیان اینکه الان واحدهای تولیدی فولاد در استان یزد هستند که با کمبود خوراک روبرو هستند گفت: باید تمهیداتی برای رفع مشکل این واحدها اندیشیده شود که واحدهای ذکر شده با تمام توان حرکت کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار