راه دور، نزدیک شد
شهردار اصفهان گفت: با احداث بخشی از رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان نیمه شرق اصفهان به جاده شیراز و به سمت جنوب وصل می ‌شود تا مردم با آرامش این مسیر را طی کنند.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ 21 February 2021

قدرت اله نوروزی در برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن تبریک اعیاد رجب و روز مهندس اظهار کرد: با دستان توانمند مهندسان هر روز شهر در حال ساخت و ساز و پیشرفت است.
وی تصریح کرد: قول هایی که قبلا به مردم در خصوص احداث ادامه جاده فرزانگان، پل آفتاب و مسیر 6 کیلومتری داده بودیم در موعد مقرر انجام شد و خوشحالم که با احداث همین مسیر 6 کیلومتری که از ورودی دولت آباد و میدان شهدای ورزشکار ساخته شده، عبور کامیون ها به خیابان های بعثت، سه راه نقشینه، میدان جوان و از بین دو محله حصه که جان مردم را به خطر می انداخت حذف شده و کامیون ها به طور مستقیم به پل آفتاب رفته و مسیر خود را به سمت یزد ادامه می دهند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه با احداث این مسیر کار بسیار بزرگی صورت گرفته است، افزود: تمام کسانی که به فرودگاه رفت و آمد دارند و یا از تهران قصد رفتن به سمت شهر یزد را دارند از ایجاد این بخش از مسیر 6 کیلومتری رینگ چهارم، بسیار خشنود هستند.
نوروزی با بیان اینکه حدفاصل پل آفتاب به سمت خیابان جی یک مسیر هفت کیلومتری در ادامه حلقه حفاظتی شهر وجود دارد که تاکنون پنج کیلومتر آن آزادسازی شده است، گفت: در مجاورت کارخانه قند مجموعه پل‌ ها و تقاطع غیر همسطح سردار شهید سلیمانی در حال احداث است، روز شمار پروژه نصب شده و در تلاش هستیم این کار بزرگ، پیچیده و ظریف عمرانی و معماری که کار نمونه ای هم هست تا قبل از پایان امسال بهره‌ برداری شود.
وی اضافه کرد: حدفاصل پل آفتاب تا پل سردار شهید سلیمانی آزادسازی‌ ها در حال انجام بوده و چند پل دیگر در حال احداث است که تحول بزرگی در حوزه حمل و نقل رخ می دهد.
شهردار اصفهان با بیان اینکه شعار "راه دور، نزدیک شد" یعنی نیمه شرق اصفهان به جاده شیراز و به سمت جنوب وصل می‌ شود تا مردم با آرامش این مسیر را طی کنند، افزود: طبق آمار، سالانه به طور میانگین ۱۵ نفر در سه راه نقشینه و بعثت بر اثر تصادفات جان خود را از دست می‌ دهند که با احداث این مسیرها دیگر شاهد این تلفات نخواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار