فرمانده انتظامي شهرستان ساوه از پلمب ۴ واحد صنفي متخلف به دلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی در تبلیغاتشان در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 21 February 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علي اکبر عيسي آبادي" افزود: در اجرای طرح های پایش و رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا شهرستان، تعدادی از صفحات انتشار دهنده تصاویر غیراخلاقی شناسایی شدند و برخورد قضائی با آنان با هماهنگی مرجع قضائی آغاز شد.
وی یادآورشد: در تکمیل تحقیقات مشخص شد که این صفحات مربوط به متصدیان ۴ واحد صنفی در شهرستان است که اقدام به انتشار این تصاویر به منظور تبلیغ، بازاریابی و جذب مشتری می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: در مراحل تحقیقات پلیس ۵نفر از گردانندگان این صفحات شناسایی و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هر گونه انتشار تصاوير خصوصي اشخاص بدون اجازه آنها در فضاي مجازي جرم بوده و با مجرمان برخورد قانوني صورت مي پذیرد ،اظهار داشت: شهروندان و متصديان واحدهاي صنفي داراي مشتريان خانم هشدار مي دهيم که سوء استفاده از تصاوير خصوصي افراد در پوشش تبليغ ، بازاريابي ، جذب مشتري ، مدلينگ وانتشار تصاوير خودداري کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار