مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کارگاه‌های ترم زمستان کانون که استقبال بسیار خوبی از آن‌ها شد ۱۸ اسفند ماه به پایان خواهند رسید و ثبتنام کارگاه‌های ترم بهار از ۱۱ اسفند آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 24 February 2021

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه اظهار داشت: کارگاه‌های ترم زمستان کانون در حال اتمام هستند و هم اکنون در حال جمع آوری اطلاعات کارگاه‌های ترم بهاره و آماده سازی پروفایل آن‌ها هستیم و طی روز‌های آینده تعداد، نوع و زمان برگزاری کارگاه‌ها مشخص خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون مربی‌های کانون در حال اعلام کلاس‌های بهاره خود به ما هستند و با تکمیل اطلاعات ثبتنام از ۱۱ اسفند ماه آغاز می‌شود، در ترم زمستان ۲۱ کارگاه تخصصی در سامانه kpf.ir کانون داشتیم که خوشبختانه همه این کارگاه‌ها با استقبال چشمگیری مواجه شد و تمام کلاس‌ها به حد نصاب خود رسیدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: با اتمام کارگاه‌های زمستانه بلافاصله کارگاه‌های ترم بهار ۱۴۰۰ را جایگزین خواهیم کرد که تا این لحظه حدود ۲۰ کارگاه به ما معرفی شده و پیش‌بینی می‌کنیم که تعداد آن‌ها از کارگاه‌های ترم زمستان نیز بیشتر باشد، لازم به ذکر است تمام این کارگاه‌ها کارگاه‌هایی با استاندارد و کیفیت بالا و مربیان مجرب و متخصص است که نوع صحیح برخورد با کودکان و نوجوانان همچنین زبان آنان را به خوبی بلد اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: هزینه‌های کانون نیز هزینه‌های بسیار پایینی است که همه اقشار توان شرکت در آن‌ها را دارند، کارگاه‌های عمومی ما در قالب ۹ کارگاه و حول محور کتاب و کتاب خوانی، قصه گویی، معرفی شخصیت‌های فرهنگی، علمی و ادبی و معرفی سرزمین‌ها همواره ادامه دار و جاری هستند که طبق جدول زمانبندی و از ۹ صبح الی ۱۲ ظهر برای مخاطبین برگزار می‌شود.

فتاحی در ادامه از برگزاری قصه‌های شیرین کرمانشاه با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری برای مخاطبین عمومی از کودک، نوجوان، بزرگسال، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با موضوع آداب و رسوم مربوط به کرمانشاه خبر داد و گفت: افراد می‌توانند آثار خود را در قالب ۵ دقیقه به دبیرخانه ارسال کنند که تا پایان اسفند ماه نیز ادامه دارد و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: برای ایام نوروز نیز در حال آماده سازی برنامه‌های بسیار جذابی حول محور برنامه‌های فرهنگی هنری هستیم که در همان ایام ارائه و پخش خواهد شد و با نزدیک شدن به ایام عید ثمره کار‌هایی که همکاران ما هم اکنون در حال آماده سازی آن‌ها هستند به بار خواهد نشست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار