مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: پیست دوچرخه‌سواری بانوان به طول ۱۰ کیلومتر واقع در سپاهان شهر این استان خردادماه سال آینده تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 24 February 2021

سیدمحمد طباطبایی روز چهارشنبه در آیین تقدیر از نواب رییس هیات‌های ورزشی استان و جلسه هم‌اندیشی با حضور مهین فرهادی زاده معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در هتلی در اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته سازمان ورزش از یک طرف باید دنبال کننده سیاست ها و اهداف ورزش بود از طرفی هر برنامه با تعطیلی های مکرر ستاد ملی مبارزه با کرونا مواجه شد و در نهایت اینکه بسیاری از فرصت های ورزشی از دست رفت.

وی افزود: اصفهان نخستین استانی بود که در این شرایط کرونایی دوره های مجازی خود را آغاز و نتایج امیدوار کننده ای به دست آورد که انتظار داریم در آینده بتوانیم در راستای سلامت محوربودن و قهرمان پروری با برنامه ریزی و مدیریت، شرایط را کنترل و به اهداف پیش رو نزدیک شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان داد: اگر شرایط کرونا ادامه داشته باشد ناچار باید برنامه ها و اجرای اهداف ورزش استان دنبال شود تا خللی به این حوزه وارد نشود زیرا  شرایط کرونایی در یک سال گذشته موجب افزایش فقر حرکتی و تعطیلی زنگ ورزش شد.

وی به رونمایی از سند راهبردی ورزش با حضور مسئولان اشاره و اضافه کرد: پس از رونمایی از این سند برخی ورزش های نیمه تعطیل و برخی تعطیل دوران کرونایی را مجدد راه اندازی خواهیم کرد و وظایف و برنامه های هیات های ورزشی شهرستان ها را جداگانه اعلام می کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: برخی از رشته هایی که توانستند مجوز فعالیت بگیرند تمرینات را آغاز و خود را برای اعزام و اجرای لیگ قهرمانی آماده می کنند.

وی تاکید کرد: در سیاست کلان سازمان و استفاده از تمام ظرفیت استان ما در حوزه های ورزش قهرمانی و همگانی نگاه یکسانی به بانوان و آقایان داشته و هیچ تفکیک جنسیتی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: هفته آینده با حضور مسئولان سند یک باب آپارتمان به سهراب مرادی قهرمان ورزشی وزنه برداری تحویل خواهد شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: وقتی بانوان ورزشکار وارد یک رشته می‌شوند، این فعالیت بخشی از شغل و زندگی آنهاست لذا باید تامین مالی شوند.

مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش و جوانان ظهر چهارشنبه در آیین تقدیر از نواب رییس هیات‌های ورزشی استان و جلسه هم‌اندیشی که در هتل کوثر اصفهان برگزار شد، تاکید کرد: در کنار ملاحظات مالی باید امکانات و فضای لازم برای قهرمانی زنان را نیز تقویت کنیم.

وی با الگو خواندن خدمات و رفتار ورزشکاران اصفهانی اظهار داشت: این نخستین دیدارم با هیات‌های ورزشی است که در آن برغم وجود مشکلات مالی که بطور قطع نیز کم نیست، به‌جای طرح مسائل مالی، مشکلات ورزشی بانوان مطرح می‌شود.

وی افزود: این حق بانوان و البته حق جامعه است که مردان و زنان در کنار هم از امکانات برابر بهره‌مند باشند و این حقوق بر هر دو قشر در نظر گرفته شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر امروزه شاهد پُرشدن تعداد صندلی‌های دانشگاه‌ها توسط بانوان هستیم جای خوشحالی ندارد زیرا مسوولان باید فضایی را هم برای رقابت و رشد متعادل دختران و پسران فراهم کنند تا زندگی متعادل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار