قرارداد ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر بهارستان اصفهان در قالب طرح "اقدام ملی"، روز چهارشنبه در این شهر به امضا رسید.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸ 24 February 2021

این قرارداد بین مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان و مدیرعامل شرکت کوزو پارس امضا و مقرر شد این شرکت ظرف مدت ۲ سال این واحدها را احداث کند.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان در مراسم امضای این قرارداد گفت: امروز در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، قرارداد ساخت سه هزار و۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن بهارستان به شرکت کوزو پارس ابلاغ شد.

محمدرضا احمدی افزود: همزمان، عملیات تجهیز کارگاه ساختمانی و آماده‌سازی اراضی طرح اقدام ملی مسکن به مساحت یک میلیون و هشتصد و پنجاه هزار مترمربع نیز در این شهر جدید آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت عمران بهارستان، یکی از شرکت‌های پیشتاز در احداث واحدهای اقدام ملی مسکن در سطح کشور است که با استقبال بسیار خوب متقاضیان نیز همراه شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان اضافه کرد: واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی و تولید مسکن برای متقاضیان شهر اصفهان در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود.

 وی یادآور شد: سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان احداث خواهد شد.

احمدی، طرح اقدام ملی مسکن را از جمله طرح‌های مهم دولت برشمرد و گفت: دستیابی به اهداف غائی این طرح، به تعامل مناسب و همکاری ویژه تمام دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان نیاز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار