کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در سطح استان است.
کد خبر: ۹۴۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ 25 February 2021

ابراهیم هنرمند با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز در سطح استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان آسمان ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و بارش‌های متناوب باران و برف به ویژه در نیمه غربی پیش‌بینی می‌‏شود.

وی با اشاره به اینکه مه‌آلودگی و کاهش دید در اکثر مناطق به ویژه مناطق غربی باعث اختلال در تردد شهری و جاده‌ای می‌شود، گفت: فردا در اکثر مناطق استان آسمان ابری و مه‌آلود خواهد بود که در طول روز مه برطرف خواهد شد.

هنرمند با بیان اینکه کاهش محسوس دما از اواسط روز پنجشنبه تا روز شنبه بین ۸ تا ۱۲ درجه به ویژه در مناطق شرق استان پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: دمای هوای اصفهان ۶ و کمینه آن منفی ۴ درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان بوئین میاندشت با منفی ۱۱ و گرم‌ترین چوپانان با ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش در استان خاطرنشان کرد: اصفهان ۳.۱، چادگان ۱۳.۹ و ۹ سانتی‌متر برف، خوانسار ۷.۸ و ۶ سانتی‌متر برف، داران ۸.۴ و ۱۰ سانتی‌متر برف، دهاقان ۴.۲، زرین‌شهر ۲.۴، سمیرم ۱۲.۳ و ۵ سانتی‌متر برف، شهرضا ۶.۷ و یک سانتی‌متر برف، علویجه ۶.۴ و ۵ سانتی‌متر برف، فرودگاه ۱.۲، فریدون شهر ۱۷.۳ و ۲۱ سانتی‌متر برف، کاشان ۲.۸ و ۴ سانتی‌متر برف، گلپایگان ۶.۳ و ۷ سانتی‌متر برف، مبارکه ۴.۸ و یک سانتی‌متر برف، میمه ۳.۵ و ۴ سانتی‌متر برف و نائین ۲ و ۲ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار