تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان ۲ بر صفر وچان کردستان را شکست داد.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ 27 February 2021

دیدار تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان اصفهان و وچان کردستان از هفته سوم دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه صفاییه مبارکه اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان در یک بازی برتر و تاکتیکی پیروز میدان شد.

در این دیدار بازیکنان سپاهان هجومی بازی کردند و توانستند در دقیقه ۳۷ با گل شقایق روزبهان از حریف خود پیشی گیرند، ۲ دقیقه بعد دوباره این سپاهان بود که باز توسط شقایق روزبهان گل دوم خود را به ثمر رساند تا ۲ بر صفر از وچان کردستان جلو بیفتد.

در ادامه بازی بازیکنان وچان کردستان برا ی جبران گل‌های خورده تلاش زیادی کردند ولی نتوانستند از فرصت های خود بهره ببرند.

در دقیقه ۴۰ این بازی داور به سود سپاهان ضربه پنالتی اعلام کرد اما هاجر دباغی بازیکنان سپاهان نتوانست آن را تبدیل به گل کند و در ادامه  تیم وچان کردستان نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازه بان سپاهان آن را به خوبی مهار کرد.

در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید تا طلایی پوشان اصفهان در دور نهایی بعد از ۲ شکست به یک پیروزی در خانه دست یابند.

تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان بعد با سه امتیاز در رده سوم لیگ برتر فوتبال بانوان قرار دارد و تیم های شهرداری سیرجان با ۷ امتیاز در رتبه نخست و شهرداری بم با ۵ امتیاز دوم است.

تیم وچان کردستان نیز با یک امتیاز در مکان چهارم این رقابت ها قرار دارد.

بازیکنان ما بخوبی به وظایفشان عمل کردند

مربی تیم بانوان سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان ما مقابل تیم وچان کردستان بخوبی به وظایشان عمل کردند و پیروز میدان شدند.

رضوان رضایی بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم وچان کردستان در جمع خبرنگاران افزود: دیدار خوبی را پشت سرگذاشتیم و آن چرا که از بازیکنان خود خواسته بودیم بخوبی در زمین پیاده کردند.

وی با بیان اینکه تیم ما روند خوبی را طی می کند، افزود: در این زمینه برنامه ریزی جدید و راهبردهای مناسبی را برای تیم خود پیش بینی کرده ایم.

وی اظهار داشت: بازیکنان آسیب دیده زیادی را در هفته گذشته داشتیم که آنها را برای بازی امروز  آماده کردیم و توانستیم با استفاده از موقعیت های خود به پیروزی دست یابیم.

رضایی با بیان اینکه سپاهان نگاهش به قهرمانی است، افزود: تیم کوچک و ضعیفی نیستم و برای پیروزی و بدست آوردن سه امتیاز بازی مقابل وچان کردستان موفق بودیم و در ادامه دیدارها بهتر نیز خواهیم شد.

وی درباره دلایل قطع همکاری مهناز امیرشقاقی سرمربی پیشین  سپاهان تصریح کرد: امیر شقاقی، مربی بزرگ و خوبی است و شرایطی برای او بوجود آمد که ترجیح داد دیگر در تیم سپاهان حضور نداشته باشد.

وی گفت: سپاهان روش و روند جدیدی را دنبال می کند و در باره گذشته بهتر است صحبتی نکنم چون به سوی موفقیت گام برمی داریم.

در بازی برگشت، شکست مقابل سپاهان را جبران می کنیم

بازیکن تیم بانوان وچان کردستان با بیان اینکه امروز روز خوب فوتبالی ما نبود، گفت: شکست مقابل سپاهان را بطور قطع در بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

زهرا قنبری بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: بازیکنان تیم ما در دیدار امروز خیلی بدش شانس بودند و فرصت هایشان تبدیل به گل نشد.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست موقعیت های زیاد گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم بهتر از حریف بازی کردیم، اضافه کرد: با این حال ۲ موقعیتی که اصلا فکرش را نمی کردیم برای تیم سپاهان تبدیل به گل شد.

قنبری اظهار داشت: سپاهان تیم خوبی است و ما آن  را دست کم نگرفتیم، اما امروز بدشانسی گربیان تیم ما را گرفت و شرایط به گونه ای رقم خورد که نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

وی با اشاره به از دست دادن پنالتی تیمش در این دیدار گفت: فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی هم در آن رخ می دهد و در برخی از موارد فرصت هایی تبدیل به گل می شود که اصلا فکرش را هم نمی توان کرد.

 قنبری با بیان اینکه بازی برگشت متفاوت خواهد بود، افزود: در دیدار امروز، همه بازیکنان برای پیروزی تلاش خود را کردند و این شکست از ارزش‌های تیم ما چیزی کم نمی کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار