رئیس رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان:
رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: امسال هم مانند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا شرایط مطلوبی برای سفر کردن نیست و شیوه نامه‌ای هم برای اسکان نوروزی فرهنگیان به استان‌ها ابلاغ نشده و آموزش و پرورش تابع تصمیم گیری ستاد ملی کرونا در کشور است.
کد خبر: ۹۴۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 27 February 2021

آذرکیوان امیرپور در خصوص امکان پذیرش محدود اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس و خانه‌های معلم، اظهار کرد: تا این لحظه تصمیمی مبنی بر این که در نوروز ۱۴۰۰ اسکان در مدارس و خانه‌های معلم داشته باشیم اعلام نشده است، در این زمینه آموزش و پرورش تابع تصمیم گیری ستاد ملی کرونا در کشور بوده و شیوه نامه‌ای به استان‌ها ابلاغ نشده است.

وی با بیان این که با وضعیت فعلی در کشور و شیوع ویروس کرونای انگلیسی خطر ابتلا به این ویروس زیاد است، افزود: برای اسکان در مدارس نمی‌توان مانند هتل‌ها به طور کامل پروتکل‌ها را رعایت کرد، در بحران کرونا به طور یقین شرایط اسکان ایمن در مدارس کامل نیست و امکان رعایت موازین بهداشتی وجود ندارد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان، تصریح کرد: با توجه به اینکه استفاده از برخی امکانات عمومی در بین راه برای مسافران وجود دارد و احتمال انتقال ویروس کرونا زیاد است، امسال هم مانند سال گذشته شرایط مطلوبی برای سفر کردن نیست، بعید می‌دانیم که امسال برنامه‌ای برای استفاده مسافران و اسکان در مدارس داشته باشیم.

امیرپور درباره راهکار اعمال محدودیت پذیرش اسکان در مدارس و خانه‌های معلم، گفت: با اعمال محدودیت نیز نمی‌توان پروتکل‌ها را کاملاً رعایت کرد وقتی درب مدارس برای اسکان باز شود، رزروهای اینترنتی صورت می‌گیرد و مسافران با عبور از شهرهای مختلف وارد اصفهان می‌شوند و امکان ناقل بودن در انتقال ویروس کرونا زیاد است.

وی تاکید کرد: آماده سازی مدارس برای اسکان نوروزی یک برنامه زمان بر است و تاکنون در این زمینه در استان اصفهان هیچ اقدامی نشده است، تصمیم نهایی در این زمینه بر عهده ستاد ملی کرونا است و با همه گیری این ویروس و خطر ابتلای بالا باید هموطنان امسال نوروز نیز در خانه بمانند و این کار ضامن حفظ سلامتی مردم کشور خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار