رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: مسأله انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان برای مصارف صنعتی تحولی در وضعیت صنعت اصفهان است، در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری تصمیمی اتخاذ شد تا دهه سوم اسفندماه عملیات اجرایی آن آغاز شود.
کد خبر: ۹۴۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 27 February 2021

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، محمود واعظی در حاشیه جلسه شورای اداری در سالن جلسات استانداری اصفهان اظهار داشت: بالا رفتن نرخ ارز بر روی تمام ارزاق اثر می‌گذارد، به هرحال نمی‌توانیم دستوری نرخ ارز را بالا و پایین ببریم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری بیان کرد ادامه داد: وحدت و همدلی بین استانداری اصفهان، نماینده ولی فقیه در استان و مسؤولان وجود دارد که این سرمایه خوبی است تا براین اساس موضوعات در استان حل و فصل شود.

وی: البته برخی از مسائل نیازمند بررسی ملی است که این مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.

واعظی با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در اصفهان در حال اجرا و یا اجرا شده و به اتمام رسیده است، اظهارکرد: ۶ پروژه در اصفهان پیشرفت بالای ۸۰ درصد دارد که حدود ۱۸۰ میلیارد تومان برای آن‌ها تخصیص داده شده و امیدواریم تا اردیبهشت و اوایل خرداد به اتمام برسد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری بیان کرد با اشاره به موضوع آب آشامیدنی مردم اصفهان تصریح کرد: این موضوع جزو پروژه‌های با اولویت استان است که با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم براساس برنامه زمان‌بندی دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ اجرایی شود.

وی گفت: مسأله انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان برای مصارف صنعتی تحولی در وضعیت صنعت اصفهان است، در جلسه‌ای با حضور رییس جمهوری تصمیمی اتخاذ شد تا دهه سوم اسفندماه عملیات اجرایی آن آغاز شود.

واعظی افزود: در زمینه جاده سازی اقدامات مناسبی در حال انجام است، همت و همدلی و تلاشی که در استان اصفهان، فولاد مبارکه، ذوب آهن، پتروشیمی و کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی وجود دارد قابل تقدیر است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد، با پشتوانه و بستری که فراهم شده سال آینده سالی باشد که تحریم‌ها برداشته و تولیدکنندگان و صنعتگران و تجار استان بیش از پیش در جهت جهش و رونق تولید گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار