در همایش 28‌ام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام؛
خیران اصفهان در بیست و هشتمین همایش سالانه موسسه خیریه امام حسین علیه السلام که به غیر حضوری برگزار شد، حدود 700 میلیون تومان برای تامین مسکن نیازمندان هدیه کردند.
کد خبر: ۹۴۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 01 March 2021

این همایش هر ساله با حضور 400 الی 500 نفری خیران اصفهانی برگزار می‌شد و کمک حاصل از آن برای حل مشکل مسکن نیازمند در سطح شهر اصفهان هزینه می‌شد.
حسینعلی صرافان، مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام در این ارتباط با بیان اینکه برگزاری همایش سالانه غیر حضوری این موسسه خیریه در راستای دیگر اقداماتی که در این موسسه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بستری فضای بوده است، اظهار داشت: برگزاری غیرحضوری این همایش برای ما مایه خرسندی است چرا که با این اقدام افراد زیادی امکان حضور در این همایش را داشتند.
وی با بیان اینکه برگزاری این همایش با استفاده از ظرفیت سیمای مرکز استان می‌تواند نسبت به معرفی بیشتر موسسه خیریه به همشهریان کمک قابل توجهی داشته باشد، افزود: در سال‌های آینده نیز چنانچه شرایط بیماری کرونا اجازه دهد در کنار همایش حضوری همایش مجازی را نیز خواهیم داشت.
مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام با بیان اینکه تمام کمک‌های واریزی به حساب‌های این موسسه خیریه به صورت شفاف در رسانه‌ این موسسه به صورت سالانه بارگذاری می‌شود، افزود: شفافیت اصل اساسی در موسسه خیریه امام حسین علیه السلام است و می‌توان گفت راز موفقیت ما نیز همین امر است.
وی در ادامه با بیان اینکه ساخت مسکن ارزان را در کنار ارائه کمک هزینه خرید، کمک هزینه تعمیر و دیعه مسکن در دستور کار داریم، افزود: تاکنون با همت خیران این موسسه خیریه 230 واحد را به بهره برداری رسانده‌ایم و 110 واحد دیگر نیز در سال 1400 تحویل متقاضیان خواهد شد.
صرافان اضافه کرد: خوشبختانه در بیست و هشتمین همایش سالانه موسسه خیریه امام حسین علیه السلام که به صورت مجازی برگزار شد 700 میلیون تومان برای تامین مسکن نیازمندان هدیه کردند.
عشق و خیر دو عصاره فرهنگ ایرانی است
همچنین اسماعیل آذر، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری فرهنگیان که به عنوان مجری بیست و هشتمین همایش سالانه موسسه خیریه امام حسین علیه السلا، تخصصی حوزه مسکن در این همایش حضور یافت با بیان اینکه عصاره فرهنگ ایرانی در دو واژه عشق و خیر خلاصه می‌شود، اظهار داشت: خوشبختی ما در یک جامعه به دیگری وصل است و وقتی می توانیم به خدا وصل باشیم که دیگران هم موفق باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه اعتقاد خاصی به موسسه خیریه امام حسین علیه السلام دارم، اضافه کرد: فعالان این موسسه هر کدام یکی از قطب‌های صنعتی کشور هستند و از این رو آنها چراغی را روشن کرده‌اند که خودشان از دارایی‌شان آن را روشن نگه داشته و دیگران را نیز به مشارکت در آن دعوت می‌کنند.
این استاد ادبیات فارسی بر این باور است چنانچه بتوانیم زمانی که دارایی مان در اختیارمان است از آن ببخشیم به آرامش می‌رسیم، ابراز داشت: خیریه امام حسین در زمینه مسکن کار می‌کند، مسکن مهم ترین نیاز هر انسانی است چرا که همه انسان‌ها با وجود داشتن سقفی برای خود احساس آرامش می‌کنند و ما می‌توانیم با همکاری هم این آرامش را به نیازمندان هدیه کنیم.
خیر هستم اما مستاجر
سید احمد فتحی نیز از خیران موسسه خیریه امام حسین علیه السلام است، وی که همراه با همسرش در این همایش شرکت کرده اظهار داشت: من خودم مستاجر هستم اما سال‌هاست که آجر مورد نیاز پروژه‌های ساختمانی این خیریه را تامین می‌کنم چرا که با این کار به آرامش می‌رسم.
این خیر با بیان اینکه تشویق دیگران به کار خیر باید از سوی خیران انجام شود، ادامه داد: در این زمینه باشد همه دوستان و آشنایانی که توان مالی برای کمک دارند را در این شادمانی سهیم کنیم تا زنجیره کار خیر هر روز در جامعه گسترده تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار