فرماندار اصفهان
اصفهان فرماندار اصفهان گفت: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر وروستا باید به درستی مدیریت‌شده و باتوجه به همه‌گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم انجام شود.
کد خبر: ۹۴۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 01 March 2021

حسین سیستانی در دومین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، اظهار داشت: انتخابات، رویکردی اساسی و بنیادین در کشور بوده و دارای قانونی جامع و متقن است.

وی بر اهمیت ثبت‌نام تأکید کرد و گفت: تمرکز بر اجرای قانون انتخابات و تسلط بر مفاهیم آن باید به گونه‌ای باشد که در مرحله اجرا، هیچ خدشه‌ای به فرآیند انتخابات وارد نشود.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت انتخاب معتمدان داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: مکان و نحوه انجام ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به درستی مدیریت شده و با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در کشور، تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

وی افزود: تأمین منابع و بهره‌گیری از امکانات موجود برای برگزاری انتخاباتی مطلوب، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سیستانی بر لزوم مرور قانون انتخابات توسط هیأت اجرایی انتخابات تأکید و تصریح کرد: اعضای هیأت اجرایی انتخابات باید افرادی همراه، رازدار، قانون‌گرا و وظیفه شناس باشند تا در روند اجرایی انتخابات با مشکلی مواجه نشویم.

فرماندار اصفهان توجه به مقوله آموزش در روند برگزاری انتخابات را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: فعالیت‌های آموزشی در حوزه انتخابیه اصفهان باید آغاز شود و با جدیت ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار