مدیرعامل آبفای استان تهران:
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانسته ویروس کرونا را به طور کامل از فاضلاب حذف کند.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 02 March 2021

 

به گزارش تابناک تهران،محمدرضا بختیاری صبح سه شنبه در نخستین مجمع سالانه روابط عمومی‌های آبفای استان تهران اظهار داشت: رمز موفقیت ما همراهی و همکاری مردم است و این امر بزرگترین وظیفه روابط عمومی است.

بختیاری گفت: امروزه با فراگیری شبکه‌های اجتماعی روابط عمومی‌ها باید در چارچوب قوانین با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و آموزشی این فضا بیش‌ترین استفاده را در ترویج فرهنگ مصرف بهینه داشته باشند.

وی با بیان این‌که هنر روابط عمومی در ایجاد هم‌زمان آگاهی و امیدواری در میان مردم جامعه است، افزود: روابط عمومی آبفای استان تهران باید بتواند با اطلاع‌رسانی از اجرای بی‌وقفه و مستمر پروژه‌ها به جامعه امید و شادابی تزریق کند و در عین حال با بیان دشواری‌های تأمین، تصفیه و توزیع آب شرب، مردم را از عواقب کار آگاه کند.

مدیرعامل آبفای استان تهران ضمن تاکید بر پرهیز از نصیحت‌گویی و سرزنش‌کردن مردم، بیان داشت: به دنبال ایجاد تشویش و ترساندن مردم جامعه نیستیم اما سال آینده، تابستان بسیار دشواری پیش رو خواهیم داشت و مسئولیت روابط عمومی‌ها سنگین‌تر خواهد شد.

بختیاری ادامه داد: مردم باید از وضعیت بحران آب استان تهران آگاه شوند و بدانند که دشت ورامین سومین دشت بحرانی کشور است و عمق چاه‌های این دشت به بالای ۳۰۰ متر رسیده است و از سوی دیگر به آنان امید بدهیم و بگوییم که تا پایان سال پروژه‌ای محیط زیستی ۹۰۰۰ میلیارد تومانی در تهران افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به این‌که تأمین و توزیع آب در استان تهران کاری بسیار گران و طاقت‌فرساست افزود: در شهرهای بزرگی مانند پاریس و لندن نتوانسته اند ویروس کرونا را از فاضلاب حذف کنند اما شرکت آب و فاضلاب استان تهران توانست این ویروس را به طور کامل از فاضلاب حذف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار