در رویداد استارت‌آپی زالوی طبی و صنایع وابسته کشور؛
تیم صنعت زالوی ایران از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان حائز رتبه برتر نخستین رویداد آپی زالوی طبی و صنایع وابسته کشور شد.
کد خبر: ۹۴۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ 03 March 2021

دانشجوی دکتری تخصصی تغذیه دام دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از گروه این تیم علمی گفت: در این رویداد ملی بیش از ۳۰ شرکت‌کننده و ۹ ایده خلاق ایده‌های توسعه‌ای خود را در زمینه زالو با ادغام تجربیات جدید و نتایج آخرین پژوهش‌ها به اشتراک گذاشتند که پس از داوری، ایده‌های برتر معرفی و از صاحبان ایده‌ها قدردانی شد.
سعید صفوی‌پور مؤسس گروه تولیدی صنعت زالوی ایران افزود: در این گردهمایی ملی با حضور متخصصان حوزه زالو در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، ایده دانشجویی این واحد دانشگاهی حائز رتبه دوم ایده‌های برگزیده در نخستین رویداد استارت آپی زالوی طبی و صنایع وابسته کشور شد.
وی گفت: با توجه به افزایش ارزش‌افزوده زالوی طبی صادراتی و گسترش فرهنگ استفاده از فرآورده‌های جانبی آن در کشور‌های مختلف در ایران ، مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوردر حال توسعه فعالیت‌های خود را در این صنعت هستند.
مدیرعامل شرکت تعاونی پرورش‌دهندگان و تولید‌کنندگان زالوی طبی استان اصفهان گفت: این رویداد ملی در حوزه صنعت زالو به‌منظور بررسی مشکلات زالودرمانی ، تکثیر و پرورش و تولید فرآورده‌ها نخستین رویداد استارت‌آپی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی و ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار