مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۱۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کد خبر: ۹۴۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 04 March 2021

بابک صادقیان با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان اظهار داشت: کیفیت هوای این شهر طی ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۱۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

وی افزود: روز گذشته میانگین شاخص کیفی هوا در اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۰۰ در وضعیت سالم ثبت شد.

مدیر امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر از ۲۱ ایستگاه سنجش کیفیت هوای محیط زیست استان اصفهان تنها پنج ایستگاه فعال است، ابراز داشت: چهار عدد از این ایستگاه‌ها در شهر اصفهان و یک ایستگاه نیز در شاهین شهر است.

وی با بیان اینکه کیفیت کنونی هوا در خیابان پروین با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۷۹ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است، ادامه داد: شاخص کیفی هوا در ایستگاه خرازی نیز با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۱۴ بیانگر وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در این منطقه است.

صادقیان با بیان اینکه کیفیت هوا در ایستگاه استانداری و رودکی به ترتیب بر روی عدد ۹۷ و ۷۸ ثبت شده است، افزود: کیفیت هوا در این مناطق سالم گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: شاخص کیفی هوا در شاهین شهر نیز با قرار گرفتن بر روی عدد ۴۶ بیانگر وضعیت هوای پاک در این شهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار