کد خبر: ۹۴۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 04 March 2021
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون دکترای تخصصی (P.HD) نیمه تمرکز به عنوان اولین آزمون سال ۱۴۰۰، فردا جمعه ۱۵ اسفند با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.
آخرین آمار تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه‌ها ۱۸۵هزار و ۶۹ نفر است.
یاداور می‌شوم آزمون دکترای تخصصی، روز جمعه ۱۵ اسفند در شهر‌های ساری، بابل، بابلسر، آمل، چالوس، تنکابن، قائم شهر و بهشهر در استان مازندران برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و در‌های ورود به جلسه حوزه‌های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن در‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون متقاضیان از  روز سه‌شنبه ۹۹/۱۲/۱۲ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید.
داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب پنج‌شنبه ۱۶ اسفند مهلت دارند از کارت ورود به جلسه خود پرینت بگیرند.

دستورالعمل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی
براساس آخرین اطلاعات درباره راه‌های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن در حوزه‌های برگزاری آزمون، انتظار می‌رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده‌های محترم خود، آن را رعایت کنید:
۱- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت ۶:۳۰ صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
۲- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
۳- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
۴- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
۵- همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
۶- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
۷- از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
۸- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
۹- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
۱۰- در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام‌هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می‌شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
۱۱- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب‌ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۱۲ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار