شمار متقاضیان مسکن ملی در استان اصفهان از ۹۴ هزار نفر فراتر رفته است.
کد خبر: ۹۴۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 04 March 2021

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار متقاضی مسکن ملی در استان اصفهان تایید نهایی شدند و بیش از ۹ هزار نفر آنان واریز وجه داشته‌اند.
علیرضا قاری‌قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان افزود: پس از مراحل ثبت نامی تعداد بیش از ۹۴ هزار نفر در این استان متقاضی استفاده از مزایای طرح اقدام ملی مسکن هستند که تا کنون بیش از ۲۱ هزار نفر از متقاضیان، حائز شرایط اولیه ثبت نامی شناخته شدند.
وی تاکید کرد: ثبت‌نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به معنای تایید شرایط متقاضیان و تعهد ارائه واحد مسکونی به آنان نیست و با توجه به محدودیت تامین اراضی پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی به میزان ظرفیت احصا شده از بین متقاضیان تایید شده انتخاب خواهند شد، لذا هر زمان که واجد شرایط نبودن متقاضی محرز شود، از این طرح حذف می‌شود.
وی، رقم آورده اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن ۴۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: بیش از ۹ هزار نفر در استان اصفهان تاکنون واریز وجه داشته اند.
علیرضا قاری‌قرآن گفت: منبع تامین مالی طرح اقدام ملی مسکن، آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود ۱۸ درصد با بازپرداخت ۱۲ ساله است بطوریکه درصورت واریز وجه از متقاضیان، واحد‌ها بسته به پیشرفت فیزیکی به مرور تا دو سال آینده واگذار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار