مدیرکل زندانهای استان اصفهان تشریح کرد:
مدیرکل زندانهای استان اصفهان گفت:در راستای اجرای طرح نذرهشتم ویژه زندانیان وخانواده های آنان به نیت امام رضاع ،تعداد هشت سرویس سیسمونی نوزاد و سی دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 04 March 2021

محمود ضیائی فرد ادامه داد:اجرای طرح نذرهشتم ،یک طرح کشوری است که در زندانهای سراسر کشور انجام می شود و در این استان نیز در طول یک ماه گذشته تا کنون ۴ مرحله انجام و مرحله پنجم نیز به فرزندان و همسران باردار زندانی با تامین هشت سرویس سیسمونی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال است.
ضیائی فرد تصریح کرد:همچنین بدلیل شرایط کروناو استفاده فرزندان زندانیان نیازمند از گوشی و‌یا تبلت جهت آموزش,لذا در بررسی های هفتگی و تحقیقاتی که صورت گرفته آن دسته از خانوارها وفرزندانی که در این زمینه مشکل و‌کمبودی داشتند با عنایت کمیته امداد حضرت امام(ره) و پیگیری انجمن حمایت زندانیان اصفهان سی دستگاه تبلت به ارزش۹۰ میلیون تومان تأمین و اهدا گردید.
مدیرکل زندان های استان در پایان ضمن قدردانی از تلاش و‌مشارکت همه جانبه خیرین خواستار حضور و کمک خیرین ونیکوکاران در روزهای پایانی سال به خانواده های زندانیان از طریق انجمن حمایت از زندانیان گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار