مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از آغــاز نخستین مرحله واکسیناسیون کرونا برای پرسنل فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان خبر داد و گفت: در نوبت اول ۱۶۳ دوز واکسن کرونا برای پرسنل فوریت های پزشکی اصفهان اختصاص داده شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 06 March 2021

غفور راستین  اظهار کرد: روز پنجشنبه گذشته نخستین مرحله واکسیناسیون کرونا برای پرسنل فوریت‌های پزشکی اورژانس اصفهان در مرکز بهداشت شماره دو با تـزریق واکسن روسی اســپوتنیک به اولین داوطلـب از پرسنل عملیاتی فوریت های پزشکی شهرستان اصفهان آغاز شد.

وی با اشاره به اعلام سهمیه بندی تعداد واکسن کرونا از طرف سازمان اورژانس کشور، گفت: در نوبت اول ۱۶۳ دوز واکسن کرونا به اصفهان اختصاص داده شد که پرسنل پایگاه های پر ماموریت اورژانس در اولویت تزریق واکسن هستند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان با بیان اینکه پرسنل عملیاتی بر اساس تعداد ماموریت های پایگاه، اولویت بندی شده و در نوبت های بعدی تزریق واکسن قرار می گیرند، افزود: در استان نزدیک به هزار نفر پرسنل اورژانس داریم که برخی در بخش های اداری فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا به داوطلبان تزریق می شود و اجباری نیست، خاطرنشان کرد: برخی از کارکنان اورژانس بیشتر در معرض بیماری هستند که براساس اولویت تعیین شده و درخواست خودشان واکسن تزریق خواهند کرد.

راستین در خاتمه خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۰۴ نفر از پرسنل اورژانس استان اصفهان به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار