مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: افزایش رضایتمندی شهروندان استان اصفهان از فعالیت ادارات اوقاف استان در دستور کار ویژه قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۶۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 06 March 2021

حجت الاسلام محمدحسین بلک در دیدار با حجت الاسلام شوزب شیری مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف با بیان اینکه مجموعه اوقاف باید به سمت رضایتمندی شهروندان پیشروی داشته باشد، اظهار داشت: باید به استانداردهای خوبی در زمینه جلب رضایت شهروندان داشته باشیم و مزیت‌هایی برای ارباب رجوع در ادارات اوقاف ایجاد شود.
وی با بیان اینکه برای جلب رضایت ارباب رجوع باید مجموع فعالان در ادارات هماهنگ باشند، ابراز داشت: در این زمینه افتخار ما این است که نیروی انسانی عامل به قرآن داریم و باید این رویه در ادارات اوقاف حفظ شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انسانی در هر سیستم دارای نقش فاخری دارد، ادامه داد: در استان اصفهان تاکنون مشکل خاصی را نداشته‌ایم و مشکلاتی را در حداقل مسایل داشتهایم که در حال برطرف شدن است.
وی با اشاره به تغییرات اخیر در زمینه بخش بازرسی و امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در این زمینه سیاست‌ها و برنامههای جدیدی را دنبال می‌کنیم و قدردان زحمات مسئولان قبلی این دو بخش هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار