معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت : دربهمن سالجاری از ۳۴۰ واحد نانوایی در سطح استان بازرسی بعمل آمده و ۵۰ پرونده تخلف تشکیل شده است .
کد خبر: ۹۴۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 06 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی سطح استان افزود: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود بنابراین با توجه به حساسیت های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی در بهمن ماه سالجاری از ۳۴۰ واحد خبازی در سطح استان بازرسی به عمل آمد که ۵۰ واحد به دلیل تخلفات گرانفروشی ، کم فروشی و عدم در ج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .
وی گفت: از مجموع واحدهای متخلف ۷ واحد نانوایی سنگک ، ۳۲ واحد لواشی ، ۸ واحد تافتون و ۳ واحد بربری بوده که ارزش ریالی پرونده هادر مجموع ۱۰۳ میلیون ریال بوده است.
قربانیان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته گشت های مشترک بازرسی از واحدهای خبازی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی بصورت روزانه در حال انجام بوده و موارد بهداشتی و تخلفات احتمالی اعم از گرانفروشی ، کم فروشی و عدم درج قیمت توسط کارشناسان به متصدیان واحد ها تذکر داده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار