تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز شنبه با نتیجه ۲ بر صفر ماشین سازی تبریز را در ورزشگاه فولادشهر شکست داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹ 06 March 2021

از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از هفته هفدهم در دور برگشت دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به قضاوت روح‌اله شریفی برگزار شد و در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه۲ بر صفر میهمان تبریزی خود را شکست دهد.

این ۲ تیم  در حالی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که هر ۲ تیم در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، کادر فنی خود را تغییر دادند و مهدی پاشازاده هدایت ماشین سازی و مجتبی حسینی هدایت ذوب آهن را برعهده گرفته است.

حسینی برای این دیدار، شهاب گردان، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر(دانیال مومنی دقیقه ۸۶)، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، پیمان رنجبری، مهرداد قنبری،  فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حقدوست را به میدان فرستاد.

در سوی دیگر میدان، پاشازاده از محمد امین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، مهدی مومنی، بهمن سالاری (آیدین قهرمانی  دقیقه۵۰)، ابوالفضل رزاق‌پور، منصور باقری، امیر محمد عبادزاده، سعید حسین‌پور، حبیب گردانی (وحید نعمتی دقیقه ۷۲) و سید محمد ابوترابی (علی نجفی دقیقه ۷۲) استفاده کرد.

هنوز بازیکنان ماشین سازی خود را پیدا نکرده بودند که در ثانیه ۴۳ این مسابقه، عبدالله حسینی با یک پاس به موقع در خط دفاعی توپ را به ابراهیم‌زاده رساند و ارسال بلند این بازیکن از خط دفاعی به فرشاد محمدی در سمت راست محوطه جریمه ماشین سازی رسید که این بازیکن با برداشتن مدافع پیش روی خود و دادن پاس رو به بیرون، مجتبی حقدوست را در موقعیت گلزنی قرار داد و حقدوست با یک ضربه دقیق نخستین گل این مسابقه را به ثمر رساند.  

نیمه نخست این مسابقه بدون هیچ اتفاق خاص دیگری تا دقیقه ۴۵ ادامه پیدا کرد و نهایتاً با تک گل زودهنگام ذوب‌آهن، نیمه نخست به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز این بازیکنان ذوب آهن بودند که نه تنها اجازه جبران نتیجه را به بازیکنان ماشین سازی ندادند بلکه فرشاد محمدی از روی یک ضربه ایستگاهی با فاصله ۳۰ متری، برای دومین بار دروازه ماشین سازی را باز کرد.

در پایان این دیدار با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید تا این تیم با مربی جدید خود نخستین پیروزی را کسب کند.

با این نتیجه ذوب آهن در جایگاه چهاردهم لیگ برتر ۱۴ امتیازی شد و ماشین سازی تبریز  با ۹ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار