رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ۵۳ هکتار جنگل دست کاشت با همکاری شهرداری و اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان در ورودی سمت دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 07 March 2021

علیرضا نصر اصفهانی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت افزایش کیفیت محصولات قابل عرضه در فروشگاه‌های کوثر شهرداری اظهار کرد: زیبنده نیست که شهروندان برای خرید محصولی به فروشگاه کوثر خارج از منطقه خودشان مراجعه کنند.

او همچنین به تصویب بودجه ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اصفهان در جلسه گذشته شورای شهر اشاره کرد و گفت: در این زمینه صدا و سیما این اتفاق مهم را پوشش نداد و در این زمینه از این سازمان گلایه داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خیریه‌های شهر اصفهان در روز‌های پایانی سال در راستای تأمین نیاز‌های شهروندان فعالیت دارند، افزود: در این زمینه از این مراکز به دلیل همراهی با مردم قدردانی می‌کنم.

اصفهان به عنوان پایتخت نان سنتی ایران معرفی شد

او با بیان اینکه شهر اصفهان طی ۱۰ سال گذشته بر اساس پژوهش صورت گرفته به عنوان پایتخت نان‌های سنتی کشور معرفی شده است، ادامه داد: این امر منجر به کاهش دورریز نان در این شهر شده است که این امر نیز قابل تقدیر است.

نصراصفهانی با بیان اینکه هفته گذشته ۵۳ هکتار زمین در ورودی سمت دانشگاه صنعتی با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان در معرض کاشت درخت قرار گرفت، ادامه داد: در ۱۰۰ هکتار دیگر در این منطقه نیز درختکاری را در دستور کار داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار