فرماندار اصفهان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر (۱۴ شهر در شهرستان اصفهان) از بیستم اسفند آغاز شده و تا بیست و ششم اسفند ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 07 March 2021
حسین سیستانی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان در روستا‌ها از فروردین ماه سال آینده آغاز می‌شود افزود:فرماندار معتمدان انتخابات را انتخاب و معرفی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام اولیه غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن موبایل انجام می‌شود گفت:داوطلبان با مراجعه به پایگاه خبری وزارت کشور یا از طریق نسخه pc یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری ثبت نام کنند.
سیستانی با بیان اینکه تایید نهایی ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری صورت می‌گیرد افزود: مدارک موردنیاز از جمله ارائه گواهی نداشتن سوء پیشینه و اصل و تصویر مربوط به بند استعفای مقامات و مدرک تحصیلی برای شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر فوق دیپلم و برای شهر‌های با جمعیت بیشتر از ۲۰ هزار نفر هم مدرک تحصیلی کارشناسی است.
وی گفت: هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها در شهرستان اصفهان پیش بینی شده و تا ۲۰ درصد قابل افزایش است.
فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه تمام تمهیدات امنیتی برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده افزود: پیش بینی می‌شود که انتخابات در کلانشهر اصفهان به صورت الکترونیک برگزار شود و در روز‌های آینده این موضوع اعلام نهایی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار