معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اردوهای راهیان نور را تداوم‌بخش راه و خط شهدا عنوان کرد و گفت: آموزه‌های دفاع مقدس در این اردوها به نسل‌های بعدی انتقال می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 08 March 2021

اردوهای راهیان نور تداوم راه و خط شهدا است/ راهیان نور پیروی از مکتب اهل‌بیت (ع)

 

 به گزارش تابناک سمنان سرهنگ علی خالقیان در آئین افتتاحیه راهیان نور مجازی در سمنان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب تغییراتی در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله اردوهای راهیان نور در کشور شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع این ویروس و خطر فراگیری آن در جامعه امسال اردوهای راهیان نور بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده در قالب فضای مجازی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: به‌منظور برگزاری اردوهای راهیان نور به سبک و شیوه مجازی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی از جمله شاد و روبیکا استفاده می‌شود که امروز با برگزاری آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی رسماً این اردوها در سراسر استان سمنان با حضور بیش از 10 هزار دانش‌آموز کلید خورد.

خالقیان بابیان اینکه این اردو برای دانش‌آموزان دختر و پسر به مدت 2 روز (هجدهم و نوزدهم اسفندماه) طرح‌ریزی شده است، افزود: در بستر فضای مجازی برنامه‌های مختلفی از جمله روایت گری های دوران دفاع مقدس با حضور راویان و پیشکسوتان این عرصه انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید با آرمان‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس آشنا شوند گفت: خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا از جمله منویات رهبر معظم انقلاب است که توصیه می‌شود همگان از جمله دانش‌آموزان نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

‌سرهنگ محمدحسین سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان نیز در این آیین روایتگری، نماهنگ، سرود آنلاین، اجرای نمایش، نقالی دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در اردوی راهیان نور مجازی برشمرد.

وی بابیان اینکه راهیان نور راه شهدا را ماندگار کرده است اظهار داشت: این اردوهای معنوی تجربیات دوران دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی انتقال می‌دهد.

محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این آیین گفت: راهیان نور باید در راستای تقویت قدرت نرم کشور مورد حمایت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری و توجه به آثار و برکات برگزاری اردوهای راهیان نور در گام دوم انقلاب گفت: مهم‌ترین اثر این اردوها قرارگرفتن دانش‌آموزان در مسیر تعلیم و تربیت صحیح است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار