دادستان عمومی و انقلاب شیراز بر ضرورت قطع و جمع آوری منصوبات بدون مجوز برق باغ شهر‌های غیر مجاز احداثی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 08 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دادستان عمومی و انقلاب شیراز در بازدید میدانی از اراضی اطراف شیراز گفت: تشدید سیاست‌های پیشگیرانه و نظارتی برای کاهش تخلفات و خسارات وارده ناشی از تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است.

سید مصطفی بحرینی، بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات مرتبط با اراضی و عمل به تکالیف قانونی و وظایف ذاتی دستگاه‌های متولی در پیشگیری از هرگونه تخلف تاکید کرد.

وی بیان داشت: براساس ماده ۸ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و در اجرای مصوبات اخیر شورای حفظ حقوق بیت المال و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی، واگذاری هرگونه انشعاب برق به باغ شهر‌های غیر مجاز ممنوع است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز بر ضرورت قطع و جمع آوری منصوبات بدون مجوز برق باغ شهر‌های غیر مجاز احداثی تاکید کرد.

این مقام قضایی استان با اشاره به نقش بعضی از مشاوران املاک در ترویج و گسترش بی رویه‌ی تغییرکاربری غیر مجاز اراضی زراعی و ضرورت جلوگیری از تفکیک اراضی کشاورزی از اجرای طرح شناسایی و پلمپ بنگاه‌های متخلف خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز خاطر نشان کرد: تدابیری اتخاذ شده تا در اجرای گشت‌های هم پوشان اراضی با حضور همه دستگاه‌های اجرایی و مراجع انتظامی،ضمن جلوگیری از ادامه تصرفات و اقدامات بدون مجوز ، تمام مصالح ساختمانی، ادوات و ابزار و ماشین آلات مورد استفاده در تغییر بدون مجوز اراضی و عملیات ساختمانی غیر مجاز نیز توقیف و متخلفان و مجرمان جهت تعقیب به مرجع قضایی معرفی شوند.

برچسب ها: قطع ، برق ، باغ شهرها ، غیرمجاز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار