شرکت ذوب آهن اصفهان، ایران را در جمع تولید کنندگان ریل دنیا قرار داده است.
کد خبر: ۹۴۷۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 08 March 2021

فرنوش نوبخت نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی تهران، با قدردانی از کادر مدیریتی ذوب آهن اصفهان در بخش‌های مختلف درخصوص تولید محصول استراتژیک ریل گفت: تولید این محصول رویایی بود که در ذوب آهن اصفهان به واقعیت پیوست.
فرنوش نوبخت افزود: برای تعمیر و نگهداری خط پنج متروی تهران ۲۵۰ تن ریل UIC۶۰ از ذوب آهن اصفهان تحویل گرفتیم و در بخش‌های مختلف در حال نصب است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: در گذشته در فرایندی طولانی ریل مورد نیاز از کشور اتریش تهیه می‌شد، اما به عنوان یک ایرانی خوشحال هستم که ذوب آهن اصفهان، ایران را در جمع تولید کنندگان ریل دنیا قرار داده است.
فرنوش نوبخت افزود: تولید محصولی با این درجه از اهمیت، کیفیت و استاندارد‌ها که در گذشته تولید نمی‌شد دستاوردی عظیم به شمار می‌رود.
وی گفت: در گذشته واردات ریل خروج ارز از کشور را در پی داشت، اما هم اکنون ذوب آهن با تولید ریل ارز آوری قابل توجهی را برای کشور حاصل کرده است.
وی گفت: بیش از نیم قرن دانش و تجربه پشتیبان تولید ریل ذوب آهن اصفهان است و این مهم اطمینان و اعتماد را برای مصرف کنندگان از این محصول در پی دارد.
منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان هم گفت: در سال آینده تولید بیش از ۱۰۰ هزار تن ریل در این کارخانه برای ارسال به بازار‌های داخلی و خارجی پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار