اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه «مهر سلامت» فردا با سه ماه تعویق به دلیل رعایت دستور العمل‌های بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 08 March 2021

قائم مقام دبیر این دوره از جشنواره با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت»، پیش از این قرار بود، آبان برگزار شود که به دلیل رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به تعویق افتاد گفت: مراسم اختتامیه جشنواره فردا سه شنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ در سالن ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و برگزیدگان معرفی می‌شوند.
محمد پسران‌رزاق با بیان اینکه مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» بصورت آنلاین از اینستاگرام جشنواره به نشانی@mehresalamatfilm پخش خواهد شدافزود: با کسب رضایت صاحبان آثار و تمهیدات اندیشیده شده، آثار منتخب دومین جشنواره فیلم کوتاه «مهرسلامت» امروز در نشانی اینترنتی جشنواره اکران آنلاین خواهد شد.
وی گفت: برای هر اثر یک سانس در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان سینما و مخاطبان جشنواره امروز با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی msff.ir بصورت آنلاین آثار منتخب را تماشا کنند.
دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت از طریق پیوند هنر و عمل خیر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجمع خیرین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با شعار «هر ایرانی یک مهروز سلامت» برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار