معاون عمران شهری شهردار اصفهان
برای اجرای طرح پردیس هنر، هفت قرارداد با بیش از ۱۸ میلیارد تومان منعقد شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 08 March 2021

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان این مطلب گفت: برای اجرای طرح پردیس هنر شش قرارداد آن به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تنظیم و تحویل شد.
ایرج مظفر افزود: پروژه پردیس هنر شامل قسمت‌های مختلفی از جمله آبشار مصنوعی است که از میان سنگ‌های بزرگ کنار خیابان به سمت جوی آب پایین آن سرازیر می‌شود.
وی گفت: در پیاده رو کنار بوستان نیز چندین برکه وجود دارد که آب جوی از آن عبور می‌کند، برای گذر از این برکه‌ها پل‌های چوبی پیش‌بینی شده تا بازدیدکنندگان حس عبور از روی آب را نیز تجربه کنند.
مظفر با بیان اینکه در قسمتی از بوستان، سازه چوبی زیبایی قرار گرفته که دور تا دور آن را گل‌های بالارونده احاطه کرده است گفت: در قسمت انتهایی این بوستان، زمینی با طرح‌های اسلیمی پوشیده از گل وجود دارد و در کنار آن نیز برکه‌ای بزرگ قرار دارد که آب از آبشار بالایی به آن سرازیر می‌شود و در کنار مناظر طبیعی آمفی تئاتری برای برگزاری همایش‌های مردمی با ظرفیت بیش از سه هزار نفر ساخته شده است.
معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: در طراحی و اجرای طرح بوستان پردیس هنر رعایت کامل اصول مهندسی و کیفیت اجرا مورد توجه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار