نخستین جلسه هم اندیشی مجازی کلینیک بانوان رسانه استان اصفهان(رسبان ) با حضور دکتر شهره ماهی صفت ،رییس کارگروه بانوان رسانه ایی کشور و رییس هیات موسس انجمن رسبان ،نماینده استان و ۱۲ مدیر در کمیته های مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸ 08 March 2021

شهره ماهی صفت با اشاره به نام رسبان(کلینیک بانوان رسانه استان اصفهان) که بر گرفته از رسانه و بانوان است گفت: سه سال پیش به دعوت مدیران وزارت ارشاد جهت بررسی وضعیت معشیتی بانوان رسانه‌ای کشور و زیر نظر وزارت ارشاد پیشنهاد انجمن را مطرح کردم.
وی ادامه داد: بر حسب اتفاق و در انتخابات اخیر هیئت نظارت بر مطبوعات کشور متوجه ضعف‌ها و ناعدالتی هایی در حیطه بانوان رسانه کشورم شدم و همزمان طی یک سخنرانی که در معاونت مطبوعاتی اداره کل مطالعات کشور داشتم با عنوان( نقد سازمان جامع رسانه ای کشور) دلایل و مستندات خود را به وزیر و معاونت ایشان ارائه و در خصوص کمبودها و مشکلات بانوان رسانه، تفاوت ها و عدم برخورداری از امکانات یکسان در استان‌ها و شهرستانها رامطرح نمودم.

رییس کارگروه بانوان رسانه کشور آموزش داشتن امنیت شغلی، بیمه و مسکن را در اولویت برنامه‌های این انجمن دانست و افزود؛ از آنجایی که استان اصفهان مهد مدیران علم پرور و هنرپرور است قطعاً خواهیم توانست شکوفایی و رشد چشمگیری را در فعالیت‌های کلینیک بانوان رسانه رسبان شاهد باشیم.
در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در بین بانوان فعال رسانه استان اصفهان و مدیران کمیته های رسبان یادآور شد که ایمان و اعتقاد راسخ به مسئولیت وقتی که بر عهده تک تک ما گذاشته شده می‌تواند چشم‌انداز روشنی را برای رشد و حضور بانوان فعال رسانه‌ای در زمینه‌های مدیریتی مختلف استانی و کشوری و رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار