در اسلحه اپه
سرمربی تیم ملی اسلحه اپه گفت: با مجوز ستاد کرونا مبنی بر برگزاری اردو‌های تیم‌های ورزشی، این اردو‌ها از آذر امسال آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 10 March 2021

علی یعقوبیان گفت: این ششمین اردوی آماده سازی شمشیربازان اپه تیم ملی است که با حضور ۸ ورزشکار به میزبانی خانه شمشیربازی روزبه سرهنگ پور، بهترین آکادمی شمشیربازی کشور در اصفهان در حال برگزاری است.
وی هدف از برگزاری این اردو‌ها را آمادگی بیشتر برای کسب سهمیه المپیک دانست و گفت: در دو سال اخیر و توجه بهتر به اسلحه اپه، در آینده از این اسلحه و شمشیربازان آن بیشتر خواهیم شنید.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی گفت: شمشیربازان با انگیزه بالا به ۸۰ درصد آمادگی رسیده اند و تا پیش از حضور در رقابت‌های کسب سهمیه به آمادگی کامل خواهند رسید.
یعقوبیان با اشاره به آمادگی بالای حریفان آسیایی در رقابت‌های گزینشی المپیک افزود: کشور‌های کره و ژاپن سهمیه خود را کسب کرده اند و باید با کشور‌هایی همچون چین، قزاقستان، ازبکستان، هند و تایلند که مدعیان اصلی هستند برای کسب سهمیه بجنگیم.
وی گفت: برای حضور در المپیک، شانس کسب یک سهمیه را داریم و تلاش خواهیم کرد از اعتبار و نام ایران برای حضور در المپیک و کسب بهترین نتیجه دفاع کنیم.
تا پیش از حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک شمشیربازان اسلحه اپه ۴ مرحله اردوی دیگر برگزار خواهند کرد.
رقابت‌های گزینشی المپیک در اسلحه اپه اردیبهشت سال آینده به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار