تیم فوتبال ذوب آهن توانست روز پنجشنبه به نتیجه ۲ بریک پدیده خرسان را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور صعود کند.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 11 March 2021

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پدیده خراسان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت ۱۵  امروز در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست برمیهمان خود غلبه کند و به مرحله بعد صعود نمایند.

در این دیدار بازیکنان ذوب آهن توانستند موقعیت های خوبی را روی دروازه حرف به وجودآوردند تا اینکه مجتبی حق دوست در دقیقه  هشت این دیدار توانست با ارسال بی‌نقص فرشاد محمدی مهر با ضربه سر دروازه شهرخودرو را باز کند تا تیم ذوب‌آهن از تیم پدیده پیش افتد.

با وجود تدارک حملات ۲ تیم روی دروازه  یکدیگر ولی از فرصت های خود بهره نبردند تا اینکه در دقیقه  ۸۷ این بازی نیز میلاد جهانی موفق شد با از پیش رو برداشتن دروازه‌بان پدیده دروازه این تیم را باز کند.

۲ دقیقه بعد از گل ذوب آهن، تیم فوتبال پدیده توانست در دقیقه ۸۹ و روی اشتباه و گل به خودی وحید محمد زاده به گل برسد.

در نهایت این دیدار جذاب با برتری ۲ بر یک تیم فوتبال ذوب آهن به پایان رسید تا این تیم اصفهانی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.    

در این دیدار برای ذوب آهن یوسف بهزادی، وحید محمد زاده، سید عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی، دارکو بیدوف، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر، مجتبی حق‌دوست یا هدایت مجتبی حسینی سرمربی به میدان رفتند.

«سید مهدی رحمتی» سرمربی پدیده خراسان نیز در این دیدار از میلاد فراهانی، امید منصوری، فرشاد فرجی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، ابوذر صفرزاده، مهرداد بایرامی، محمد علی فرامرزی، معراج پورتقی، یوسف وکیا و امیرحسین کریمی بهره برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار