رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از دستگیری عامل درگیری با سرباز وظیفه پلیس راهنمایی ورانندگی که در حال اعمال قانون خودروهای متخلف بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 12 March 2021

سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: چند روز گذشته متصدی یکی از واحد‌های صنفی در اصفهان با سرباز وظیفه پلیس راهور که در حال اعمال قانون خودرو‌های متخلف که با پارک کردن در مقابل این واحد صنفی باعث مسدود شدن راست گرد خیابان شده بودند، درگیر شد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

او افزود: پس از اطلاع از این اتفاق بررسی‌های لازم و تخصصی انجام گرفت و با تائید جرم حادث شده از سوی متصدی واحد صنفی شکایتی تنظیم و با حکم مقام قضایی فرد مذکور دستگیر شد.

محمدی با بیان اینکه واحد صنفی مذکور به علت عدم صلاحیت‌های لازم ترافیکی با حکم قضایی پلمب شد، تصریح کرد: پلیس در جهت احقاق حقوق شهروندان با خودرو‌هایی که در مقابل راست گرد خیابان توقف می‌کنند و باعث ایجاد راه بندان و نارضایتی در بین شهروندان شوند، برخورد می‌کند.

سرهنگ محمدی با قدردانی از حمایت گسترده شهروندان از سرباز وظیفه پلیس اصفهان تاکید کرد: سربازان، فرزندان این مرز و بوم هستند که شبانه روز برای امنیت ما جانفشانی می‌کنند و همه باید بدانیم که تعرض و بی احترامی به سربازان جوان، تعرض به امنیت و تضعیف آن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار