استاندار سمنان:
استاندار سمنان بابیان اینکه کرونای انگلیسی در چهار شهرستان استان شناسایی‌شده است، گفت: مسئولان برای ایام عید و مقابله با کرونا در دسترس و آماده باشند.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰ 14 March 2021

شناسایی کرونای انگلیسی در ۴ شهر استان سمنان/ مسئولان آماده باشند

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر، شاهرود و گرمسار شناسایی‌شده است، ابراز داشت: می‌بایست طی ایام تعطیلات پیش‌رو آمادگی کامل در بین مدیران استان برای مقابله با آن وجود داشته باشد.

وی بابیان اینکه به‌واسطه شیوع کرونا، تمامی برنامه‌های ستاد تسهیل سفر در استان سمنان متوقف‌شده است، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در ایام نوروز ۱۴۰۰ به‌منظور ارائه خدمت و آرامش مردم در حالت آماده‌باش کامل قرار گیرند.

استاندار سمنان بابیان اینکه با اقدامات شب گذشته بیش از ۲۵۰ نفر از مسافران درراه مانده در شهرستان سمنان اسکان یافتند، ابراز داشت: این اقدامات و اسکان در شهرستان‌های شاهرود، سرخه، دامغان و سایر نقاط استان نیز به انجام رسیده است.

آشناگر بابیان اینکه مدیران دستگاه خدماتی به‌هیچ‌عنوان حق خروج از استان در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ ندارند، تصریح کرد: دستگاه اجرایی که در مواقع بروز مشکل آماده ورود به صحنه نبوده و در دسترس قرار ندارد، یقیناً صلاحیت عضویت در ستاد مدیریت بحران را نیز نخواهد داشت.

وی افزود: فرمانداران، بخشداران، دستگاه‌های خدمات رسان، شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرای متولی امر مدیریت بحران و مدیران کل ستادی استانداری به‌واسطه بحث انتخابات باید در ایام نوروز ۱۴۰۰ در محل خدمتی خود حاضر و در حالت آماده‌باش کامل باشند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار