فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از توقیف ۲۱ دستگاه کامیون و کامیونت که ۷۷ هزار و ۲۵۹ کیلو مرغ زنده را حمل می‌کردند در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 14 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی سبحانی، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان گلپایگان طرح کنترل و بازرسی خودروهایی که مرغ زنده را قاچاق می‌کردند با به کارگیری تمام توان عملیاتی در کلیه محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی اجرایی کردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۴۸ ساعته ۲۱ دستگاه کامیون و کامیونت که بدون مدارک قانونی و مجوزهای مربوطه مرغ زنده به مقصد یکی از کشورهای همجوار حمل می‌کردند شناسایی و متوقف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: در مجموع ۷۷ هزار و ۲۵۹ کیلو مرغ زنده که به صورت غیرقانونی و قاچاق حمل می‌شدند کشف و برای توزیع در بازار به کشتارگاه انتقال داده شدند.

سرهنگ سبحانی اظهار کرد: در این رابطه ۲۱ راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی تصریح کرد: پلیس با افرادی که برای سود بیشتر خود ارزاق عمومی مردم را احتکار یا قاچاق می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و امید است شهروندان نیز هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار